A weboldalunkon cooki-kat / sütiket használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Önnek. A Cookie-k azért vannak, hogy felhasználóbarátabbak legyünk és hatékonyabb ajánlatot tehessünk Önnek. A cookie-k olyan kis adatok, amelyeket a számítógépe/eszköze tárol a böngészés közben. Főleg az úgynevezett "Session-Cookies" -t használjuk. Ezek azonnal törlésre kerülnek, amikor bezárja weboldalunkat. A cookie-k nem károsítják a készülékét, és nem tartalmaznak vírusokat. Felhasználóként letilthatja a cookie-kat. Amennyiben letiltja ennek alkalmazását a böngészőjében, bizonyos funkciók esetleg nem fognak működni. További információt a cookie-król az Adatkezelési Tájékoztatóban talál.

Weboldalunk használatával Ön jóváhagyja a cookie-k használatát.
Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GYIK

GYIK

Gyakran ismételt kérdések

 

Szükséges regisztrálni a rendeléshez?

A vásárláshoz nem kell regisztrálni, webáruházunkban regisztrált vásárlóként vagy regisztráció nélkül, „vendégként” is vásárolhat.

Mire jó a regisztráció?

Regisztrált felhasználóként nem kell minden vásárlás alkalmával kitöltenie a számlázási adatokat, a szállítási adatokat is csak akkor, ha módosítani szeretné a rendszerben tárolt adatot. Felhasználói fiókjában bármikor visszanézheti korábbi rendeléseit, feliratkozhat a hírlevélre, módosíthatja adatait, kérheti adatai törlését.

Honnan tudom, hogy sikeresen leadtam a megrendelést?

A megrendelést követően néhány percen belül automatikus levelet fog kapni webáruházunktól - ez egy technikai levél, mely megmutatja, hogy megrendelését a rendszer  milyen adatokkal fogadta. Ezt követően amint a megrendelés feldolgozása megkezdődik, több email üzenetet is fog kapni tőlünk, hogy tájékoztassuk megrendelése állapotáról.

Ha bármikor nem érkezik meg egy általunk küldött levél, nézze meg a levelező rendszere Spam/Levélszemét fiókját, nem került-e oda a levél véletlenül. Ha vár tőlünk egy levelet, de nem érkezik meg, mindig a Spam-ben keresse először - az eltűnt levelek 90%-ban itt találhatóak. Ha Gmailt használ, nézze meg a Közösségi/Promóciók fül alatt is, és ha oda került(ek) a leveleink, húzza át az Elsődleges/Primary/Inbox fül alá, ezzel megtanítja a Gmailnek, hogy mostantól eleve jó helyre irányítsa a leveleink. Ha 10 percen belül nem talál semmit egyik mappában sem, írjon nekünk emailt (abból az email fiókból, amit megadott a rendelés során) az eurokaiserwebshop@gmail.com címre - mi leellenőrizzük, hogy a rendelés beérkezett-e és az email cím helyesen lett-e megadva / telefonon sajnos előfordul, hogy mellégépel az ember/

Hogyan kapok tájékoztatást a rendelésem állapotáról?

1 munkanapon belül megkezdjük a megrendelés feldolgozását, és erről az alábbi tárgyú leveleket küldjük ki: 

  • "Átutaláshoz szükséges adatok" - ebben a levélben lesz minden olyan adat, ami ahhoz szükséges, hogy a megrendelés összegét elutalhassa, amennyiben valamelyik termék nincsen készleten, úgy ezzel kapcsolatban is tájékoztatni fogjuk - amíg ezt nem kapja meg, ne utaljon!
  • "Feldolgozás alatt - minden termék készleten - ezt akkor küldjük, amikor kollégáink leellenőrizték, hogy minden termék raktáron van-e, úgy találták, hogy igen, és a megrendelést összekészítették. Tájékoztatni fogjuk arról is, hogy a csomag feladása várhatóan melyik napon történik
  • "Feldolgozás alatt - termékhiány, választ várunk" - ez a levél azt jelenti, hogy egy vagy több termék nincsen raktáron, ezért a csomag feladását megelőzően egyeztetni szeretnénk a megrendeléssel kapcsolatban. Ebben a levélben tájékoztatni fogjuk arról, hogy mikorra várható a termék beérkezése, milyen helyettesítő termék áll rendelkezésre, stb.
  • "Kérjük, ellenőrizze a számlázási/szállítási adatokat - választ várunk! - ebben az esetben vagy kimaradt egy adat - jellemzően a FOXPOST utánvétes vásárlás során a célautomata - vagy nem egyértelmű a név/cím, vagy a számlázási adatokban megadott valamelyik cégadat nem egyezik a cégnyilvántartásban tárolt adatokkal
  • "Rendelési emlékeztető" - amennyiben valamelyik levelünkre választ/utalást várunk, de az nem érkezik meg, úgy jellemzően 2 munkanapot követően emlékeztetőt küldünk
  • "Beérkezett utalás" - ezt a levelet akkor küldjük, amikor feldolgoztuk az átutalást - jellemzően az utalást követő munkanap - és tájékoztatjuk arról is, hogy a csomag feladása várhatóan melyik napon történik
  • "Összekészítve" - amennyiben valamelyik termék hiánya miatt változtatás történt a megrendelésben, úgy az egyeztetés után ebben a levélben küldjük el a véglegesített megrendelés adatait
  • "Megrendelése átvehető" - ha személyes átvételt választott, ebben a levélben tájékoztatjuk arról, hogy a termékek megérkeztek a kiválasztott átvételi pontra - a személyes átvétellel rendelt termékek készpénzben fizethetők az üzleteinkben
  • "FOXPOST csomagautomatában feladva" - a csomagot betettük a feladási automatába
  • "Futárnak átadva" - a csomagot átvette tőlünk a futár
  • "Helyesbítés" - néha mi is tévedünk, és amennyiben észrevesszük, hogy hibás információt küldtünk, akkor helyesbítő levelet küldünk a javított információval

Ha bármikor nem érkezik meg egy általunk küldött levél, nézze meg a levelező rendszere Spam/Levélszemét fiókját, nem került-e oda a levél véletlenül. Ha vár tőlünk egy levelet, de nem érkezik meg, mindig a Spam-ben keresse először - az eltűnt levelek 90%-ban itt találhatóak. Ha Gmailt használ, nézze meg a Közösségi/Promóciók fül alatt is, és ha oda került(ek) a leveleink, húzza át az Elsődleges/Primary/Inbox fül alá, ezzel megtanítja a Gmailnek, hogy mostantól eleve jó helyre irányítsa a leveleink. Ha  nem talál semmit egyik mappában sem, írjon nekünk az eurokaiserwebshop@gmail.com címre.

Milyen fizetési módok közül lehet választani?

A Webáruházunkban megrendelt termék(ek) kifizetése történhet banki átutalással (előre utalás), vagy utánvéttel a kiszállítást teljesítő futárnál bankkártyával vagy készpénzben.

Miért nem utalhatok azonnal?

Nincsen bosszantóbb, mint amikor rendelünk valamit az interneten, kifizetjük, kiderül, hogy még sincs készleten, mi pedig várhatjuk a pénzünk visszafizetését. Ennek elkerülése érdekében az utaláshoz szükséges adatokat csak akkor küldjük el, amikor munkatársaink már leellenőrizték, hogy minden termék valóban raktáron van-e. Hiszen előfordulhat, hogy egy termék bár a nyilvántartás szerint van, a valóságban elveszett / ellopták / eltört / megsérült / lejárt vagy nagyon rövid a minőségmegőrzési ideje, stb, ezért nem tudjuk kiszállítani Önnek.

Ezekben az esetekben tájékoztatást fogunk küldeni a választható lehetőségekről / esetleges helyettesítő termékekről és Ön eldönti, melyik az igényeinek legjobban megfelelő megoldás. Így Ön csak azt fizeti ki, amit valóban szállítunk.

Van minimum/maximum rendelési érték/mennyiség?

A megrendelésnek minimum értéke/mennyisége nincs, de érdemes körülnézni és egy megrendelés során több terméket is vásárolni, mert így a szállítási költség arányosan kedvezőbb.

Webáruházunkból kizárólag háztartási mennyiségben lehet vásárolni.

Van lehetőség a rendelésemhez a kiszállítás előtt terméket hozzáadni, vagy abból törölni?

 A leadott megrendeléseket a csomag feladásáig lehetséges módosítani. Ha változtatni szeretne, válaszoljon a megrendeléshez kapcsolódó általunk küldött bármelyik e-mailre, vagy írjon e-mail üzenetet az eurokaiserwebshop@gmail.com email címre - utóbbi esetben kérjük, tüntesse fel a rendelés számát. 

Amennyiben a módosítás miatt a rendelés összes súlya egy másik szállítási sávba kerül, úgy a szállítási díj ennek megfelelően emelkedik vagy csökken - erről értesíteni fogjuk a módosítást visszaigazoló emailben.

Mi történik, ha egy megrendelt termék nincs raktáron?

Sajnos előfordulhat, hogy egy termék nincs raktáron, mert elfogyott/eltűnt/megsérült/ - ebben az esetben a csomag feladását megelőzően tájékoztatni fogjuk e-mailben és az alábbi lehetőségek valamelyikét felajánljuk

  • ha a termék beérkezése maximum 1 héten belül várható, megvárhatja a termék beérkezését
  • ha a termék beérkezése a közeljövőben nem várható, és van hasonló termékünk, felajánlunk egy vagy több helyettesítő terméket
  • ha a termék a rendelés szempontjából a legfontosabb termék, Önnek lehetősége van a teljes rendelést lemondani

A csomagot minden esetben akkor adjuk csak fel, ha írásban választ kapunk.

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

A megrendelés törlésének igényét kérjük jelezze a megrendeléshez kapcsolódó általunk küldött bármelyik e-mailre válaszolva, vagy írjon e-mail üzenetet az eurokaiserwebshop@gmail.com email címre - utóbbi esetben kérjük, tüntesse fel a rendelés számát. 

Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?

A számlát a megrendelt termékekkel együtt a csomagban küldjük nyomtatott formában. A kiállított számla aláírás és bélyegző nélkül is érvényes.

Hogyan, mivel történik a csomagok kiküldése?

A megrendelt termékek házhoz szállítását a GLS futárszolgálat végzi. A csomagok ezen kívül kérhetőek GLS Csomagpontra és FOXPOST csomagautomatába.

A szállítási módokról és díjakról a "Szállítási információk" menüpontban tájékozódhat részletesen.

Országos a házhozszállítás?

A Webáruházunkból megrendelt termékeket az általunk leszerződött futárszolgálat az ország egész területén kiszállítja. A megrendelt termék(ek) postafiók címre vagy postahivatalba történő kézbesítésére jelenleg nincs lehetőség.

Hol és hogyan tudom a megrendelt csomagokat nyomon követni?

Amennyiben a csomag feladását követően szeretné a csomagot nyomon követni, a megrendelés kapcsán küldött bármelyik levelünkre válaszként kérheti a csomagszámot, mely alapján a futárszolgálatok honlapján ellenőrizni tudja a csomag állapotát.

Mivel a GLS csomagok jellemzően a csomag feladását követő munkanapon, a FOXPOST csomagok pedig 2-3 munkanapon belül kézbesítésre kerülnek, alapesetben nem továbbítjuk a csomagszámot.

Mi a megrendelések várható szállítási ideje?

A szállítás határideje a megrendelés véglegesítésének napjától és a szállítási módtól függően változik

  • GLS szállítás esetén amennyiben minden termék készleten van és nincsen változtatási kérelem a rendelt termékekkel kapcsolatban, akkor utánvétes rendelés esetén a csomagot a rendelés napján vagy az azt követő munkanapon, átutalás esetén az utalást követő napon adjuk fel - a kézbesítés általában a következő munkanap
  • FOXPOST automatába szállítás esetén amennyiben minden termék készleten van és nincsen változtatási kérelem a rendelt termékekkel kapcsolatban, akkor utánvétes rendelés esetén a csomagot a rendelés napján vagy az azt követő 3 munkanapon belül, átutalás esetén az utalást követő 3 munkanapon belül adjuk fel - a kézbesítés általában a 2-3 munkanap (néha előfordul, hogy az automata telítettsége miatt a csomagot nem tudjuk a tervezett napon az automatába helyezni, ezért ilyenkor a következő munkanapon kerül a csomag feladásra)
  • amennyiben valamelyik termék hiányzik vagy szeretné a rendelést módosítani, úgy a fenti időtartamok attól a naptól indulnak, amikor a rendelés véglegesítése megtörtént
Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás díja a szállítási módtól és a fizetési módtól függően változik. Csomagautomatába vagy GLS csomagpontra történő szállítás (0-20 kg csomagok) előre utalással 799 Ft. A házhoz szállítás 1349 Ft-tól elérhető, a díj a megrendelt termékek súlyától függően sávosan emelkedik. a A szállítási módokról és díjakról a "Szállítási információk" menüpontban tájékozódhat részletesen.

Lehet a szállítási címet utólag módosítani?

Amennyiben a csomagot még nem adtuk fel, úgy a megrendelés kapcsán küldött bármelyik levelünkre válaszként kérheti a szállítási cím módosítását, amennyiben a csomagot már feladtuk, a GLS futárszolgálatnál kezdeményezheti a módosítást - a GLS által küldött levélben lesz erre egy link is.

Milyen csomagolásban érkezik a megrendelésem?

A gyártóktól vagy nagykereskedőktől érkezett termékek többsége karton dobozokban, fóliázott raklapokon érkezik hozzánk. A csomagoló anyagokat szelektíven összegyűjtjük, a papírt és a fóliát külön-külön csomagokban újrahasznosításra (recycle) küldjük. Azonban, mivel a dobozok az esetek többségében teljesen épek, tökéletesen alkalmasak az újrahasználatra (re-use), ezért a megrendeléseket nem új dobozokban, hanem a még jó állapotú dobozokat újból felhasználva küldjük el. A csomagokban az egyes termékek védelmére szintén újra használt karton, műanyag vagy fólia tömőanyagokat használunk.

Kérjük, Ön is használja újra vagy helyezze a szelektív hulladékgyűjtő megfelelő tárolójába a csomagolási anyagokat.

Mi a teendő, ha egy termék minősége nem megfelelő/sérült?

Ha a csomag sérülten kerül Önnek átadásra, kérjük vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral. FOXPOST csomagautomatából történő átvétel esetén kérjük, jelentse a sérülést a FOXPOST ügyfélszolgálatán.

Amennyiben sérült terméket kapott kérjük jelezze e-mailben a megrendelés kapcsán küldött bármelyik levelünkre válaszként vagy az eurokaiserwebshop@gmail.com  címre küldött levélben. Az e-mailben kérjük csatoljon képet a sérült termékről és tüntesse fel rendelési azonosítóját.

Hogyan tudom visszaküldeni a csomagomat?

Amennyiben meggondolta magát és valamelyik terméket mégsem kéri, a  megvásárolt termék(ek) visszaküldéséhez tetszőleges szállítási módot (postai utat,futárszolgálatot) vehet igénybe. A termék(ek) visszaküldésének közvetlen költségét Önnek kell kifizetnie. Utánvéttel feladott csomagot nem veszünk át. Amennyiben elállási jogával kíván élni, kérjük, olvassa el az "Elállási tájékoztató"-t és az abban foglaltak szerint járjon el. A terméke(ke)t az alábbi címre küldheti vissza: 3000 Hatvan, Bibó István u 3 /STOP SHOP/

A termék(ek) vételárát visszautaljuk.

Mi történik, ha a rendelés kiszállításánál nem vették át a csomagot?

Az általunk szerződött futárszolgálat három alkalommal kísérli meg a csomag átadását. Amennyiben a csomag átadása sikertelen, a csomag visszaküldésre kerül hozzánk. A GLS csomagpontokon és a FOXPOST csomagautomatáknál is több nap áll rendelkezésre a csomag átvételére.

Amennyiben a csomag utánvétes volt, a további megrendeléseket csak előre utalással áll módunkban teljesíteni.

Kérdésem van egy termékkel / a kiszállítással / a fizetéssel / megrendeléssel kapcsolatban. Hogyan kapok leghamarabb választ?

Kisvállalkozásként üzleteinkben dolgozó munkatársaink a személyes vásárlók kiszolgálásával és a bolt rendben tartásával vannak elfoglalva, a központban dolgozó munkatársaink pedig széleskörű feladatokkal vannak megbízva, melyek nem mindig teszik lehetővé, hogy telefonon rendelkezésre álljanak. Egyes munkafolyamatok koncentrált figyelmet igényelnek, míg más esetekben - pl. hivatali / banki ügyintézés - egyszerűen nem tudják felvenni a telefont. 

Ezért kérjük, bármilyen kérdése, észrevétele van, írásban keressen minket, és átlagosan 1-2 órán belül választ fog kapni a kérdésére. Az alábbi elérhetőségeken várjuk megkeresését:

  • "Smartsupp üzenet" - a képernyő jobb alsó sarkában: elsősorban termékekkel kapcsolatos kérdéseket várunk itt, mert ha ezen a csatornán keresztül ír nekünk, látjuk, hogy melyik termékoldalt látogatta meg éppen, amikor írt nekünk, így kevesebb egyeztetéssel tudni fogjuk, melyik termékről van szó pontosan
  • "Kapcsolat" menüpont - lábléc "Információk" alatt: bármilyen kérdést feltehet itt
  • email üzenet: írjon levelet az eurokaiserwebshop@gmail.com email címre
  • válaszlevél: amennyiben egy már leadott megrendeléssel kapcsolatban van kérdése / észrevétele, a levelünkre válaszolva megírhatja
Árukereső.hu Árukereső.hu